Rodzaje i formy prezentacji dedykowanych szkoleń e-learning

Poniżej wyszczególnione zostały najpopularniejsze rodzaje i typy szkoleń realizowanych w Mono Interactive różniące się od siebie koncepcją, technologią, metodyką oraz sposobem realizacji
  • Szkolenia z obsługi systemów IT – np. szkolenia z obsługi pakietów MS Office czy SAP.
  • Szkolenia produktowe pozwalające pracownikom zapoznać się z cechami danego produktu lub nowej usługi w organizacji.
  • Symulacje rozmów czyli szkolenia fabularyzowane, których główna część zrealizowana jest w oparciu o proces podejmowania decyzji podczas symulowanej rozmowy z pracownikiem, klientem czy dostawcą np. szkolenie z procedur i dobrych praktyk dla pracowników Call Center
  • Edukacyjne gry decyzyjne i strategiczne
  • Szkolenie rapid – uproszczone pod względem fabularnym oraz wizualnym.
  • Kursy podnoszące kompetencje pracowników – kursy z tzw. kompetencji miękkich.


Istnieje również możliwość zrealizowania szkolenia zgodnie z Państwa koncepcją.

Przykładowe realizacje

Zapytaj o ofertę na realizację szkoleń dedykowanych.

Imię i nazwisko

Organizacja

Adres E-Mail

Treść zapytania