PN-EN ISO 9001:2009 (Quality Management Systems) to międzynarodowa norma określająca wymagania, które powinien spełniać system zarządzania jakością w organizacji.


Systematycznie podnosząc swoje kwalifikacje oraz
dbając o wszechstronny rozwój naszej firmy poprawiamy jakość naszych usług tak, aby w pełni satysfakcjonowały naszych Klientów oraz spełniały międzynarodowe standardy. Obecnie Mono Interactive jest w trakcie procesu wdrażania systemu zarządzania jakością ISO, który zakończy się pod koniec 2015 roku.

Do głównych wymagań normy ISO 9001 należą m.in.:

  • wprowadzenie nadzoru nad dokumentacją i zapisami
  • zaangażowanie kierownictwa w budowanie systemu zarządzania jakością
  • usystematyzowanie zarządzania zasobami, ustanowienie procesów realizacji wyrobu
  • dokonywanie systematycznych pomiarów

Wszystkie te wymagania są szczegółowo opisane w przedmiotowej normie i uwzględniają następujące zasady:

  • zorientowanie na klienta
  • wypracowywanie przez zarząd kierunków rozwoju spółki
  • zaangażowanie ludzi
  • podejście procesowe
  • systemowe podejście do zarządzania
  • ciągłe doskonalenie procesów i procedur
  • rzeczowe podejście do podejmowania decyzji
  • korzyści płyynące ze współpracy z kwalifikowanymi dostawcami